evuuutt

Direktlänk till inlägg 15 december 2011

folk..

Av Evelina Karlsson - 15 december 2011 16:45

jag blir så jävla störd på folk som verkligen ALDIRG tänker efter en extra gång innan man säger nått...

som tillexempel om jag vore jätte benig och stod och pratade med nån som var gigantisk och sa att jag var tjock och tyckte synd om mig själv så är det klart att det är fel eller?.. 

men det verkar inte endel förstå... 


jaaajaaa, i övrigt har dagen varit bra för min del iallafall, fast nästan alla andra verkade ha en jävligt dålig dag..           betygen sätts imorgon.. hoppas på högst 1 F iallafall..

nääe, ska väll vara lika mycket bitterfitta som resten av askersund och dra och sova eller nått i den stilen..

men först - fixa iordning mig t imorgon (; fixa naglar och lite sånt.. haha nolife , men det kan vara mysigt de med.. (; 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 puuuuuuuuuuuuuss ;*





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina Karlsson - 9 januari 2012 13:51

jajaa .. måndag, och klockan är för mycket.. och jag sitter helt själv och väntar på att mitt hår ska bli klart (tänkte faktiskt fixa det själv idag..haha hade inget val faktiskt.. för hannah sover.. :P). sen blir det tvätta ur håret väcka hannah o...

Av Evelina Karlsson - 10 december 2011 15:13

Trött som fan! måste börja sova mer snart..   Så jävla skönt att bara ta det lugnt ibland! fyfan va jag älskar't !   Massa läxor som måste göras snart , ska försöka få klart det mesta idag så det blir gjort nångång .. då slipper jag tänka mer ...

Presentation


vi har sett samma sak ,vi hör samma, vi

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards